تولید چیپ ها و گجت های خود-نابود شونده توسط محققان دانشگاه ایلینویز

 

"این پیام را خود تخریبی در پنج ثانیه" - آن صحنه را مستقیما از مأموریت: غیر ممکن است که در حال حاضر تبدیل شدن به واقعیت است.

محققان در دانشگاه ایلینویز - در همکاری با دانشگاه تافتس و دانشگاه نورث وسترن - می خواهید گوشی های هوشمند خود را، در میان دستگاه های دیگر، اساسا انجام درست آن. شاید با دود کمتر، هر چند. در برنامه ای به نام "متولد به مرگ،" دانشگاه ایلینویز استاد مهندسی جان A. راجرز است که منجر به توسعه "الکترونیک گذرا."

همچنین نگاه کنید به: 10 لوازم جانبی برای جاز تا گوشی شما

محققان درگیر کردن با طراحی یک تراشه که حل هنگام برخورد آب آغاز شده است. در نهایت، این تیم می خواهد تمام تلفن خود را برای تبدیل شدن به کمپوست الکترونیکی. این پیشرفت نیز می توانند الگوهای طراحی جدید برای ایمپلنت های پزشکی، مانیتور محیط زیست و دیگر دستگاه های مصرف کننده معرفی.

تراشه نمونه اولیه فعلی است از منیزیم، سیلیکون و ابریشم ساخته شده است. به گفته راجرز، عمل این عناصر حل شدن در آب به طور طبیعی در محیط زیست و درون بدن انسان رخ می دهد - به عبارت دیگر، هیچ محصولات جانبی مضر و یا مواد شیمیایی نقش دارند. ساختار ابریشم تعیین میزان انحلال، که می تواند از چند دقیقه تا سال متغیر است.

آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع این پروژه پشتیبانی می کند.

سازمان دیده بان فیلم، بالا، برای کسب اطلاعات بیشتر و سپس به ما اطلاع آنچه شما در مورد اسباب بازی خود در سقوط و انهدام در نظرات بگذارید.

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, | 1:48 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت